Facebook Forum

Merhaba arkadaşlar google da gezinirken bir forum takıldı gözüme ve çok hoşuma gitti logosu olsun tasarımı olsun site forum sitesi v bulletin ama çok yardımcı oldular sağolsunlar.

Facebook forum sitesi adı facebook forum yani. facebook hakkında bilgiler yardımlaşma dayanışma forumu ve genbel konularda var. çok eğlenceli birisi yöntici olan benle ilgilenen çok sevdim forumu ve sizlere tanıtmak istedim açıkcası. forum yenimiş daha 1 aylık sizlerinde desteği ile güzel yerlere gelebilir forum.

webmaster forumlarını andırıyor ama değil genel ve facebook konuları var içinde. ben böyle yardımlaşma görmedim ilk defa göçrüyorumbu forumda. sitenizi tanıtabilirsiniz en aşağıda siteni tanıt kısmında daha sonra derdinizi payalaşabilirsiniz öyle bir konusuda var sohbet var eğlence anket herşey var.

site: http://facebookforum.org

evet arkadaşlar ben sevdim sizlerin yorumunu alayım gerçekten sevilesi bir forum sitesi. admin 7/24 orada sizlere daha iyi hizmet verebilmek adına şimdiden herkese hayırlı forumlar dilerim muhakka girin gezinin sizlerinde işine yarayacak şeyler konualr çıkacaktır eminim buna.